Blogda Ara

5 Ağustos 2016 Cuma

GOLDEN ROSE LONGSTAY LIQUID MATTE LIPSTICK KISSPROOF 03

Herkese merhaba.
Bugün Golden Rose'un likit mat rujlarından 03 numarası bloguma konuk olacak ^.^
Golden Rose'un likit mat rujlarından 10 numarayı denemiştim ilk olarak, yazısına da buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Şimdi konumuza dönelim ^.^
Rujun ambalajını gayet seviyorum ben. 10 numarasında yağ sızdırma problemi yaşamıştım, umarım bunda öyle bir sıkıntıyla karşılaşmam :/
Ürünün aplikatörü bu şekilde. Gayet kolay bir uygulama sağlıyor. Ben önce uç kısmıyla dudaklarımı çerçeveliyorum sonra daha geniş olan kısmıyla çerçevenin içini dolduruyorum. Matlaşması zaten oldukça kısa bir süre içerisinde gerçekleşiyor. İçerisinde küçük simler var aslında sedef desem daha doğru olur çünkü ben de bir kaç kez kullandıktan sonra güneşte bakınca fark ettim :D
Sedefler burda daha da belli oluyor.
03 numarası gül kurusuna yakın bir pembe renk. Ürünün kokusu mükemmel! Vanilyamsı bir koku. Kalıcılığı şahane saatlerce kalıyor yemek yemediğiniz sürece :) Kurutma problemi aşırı aşırı değil ben zaten bu tarz rujları dudaklarımı iyice nemlendirdikten sonra sürüyorum. Dudakta ağırlık yapmıyor asla. Golden Rose'un bu serisini çok seviyorum.

Ürünün bende ki duruşu ise bu şekilde. Ben çok sevdim ve mor saçlarımla da çok yakıştırdım ^.^
Fiyatı : 18,75₺

Hoşçakalın!

2 yorum:

  1. Merhaba canım rengine bayıldım sana da çok yakışmış:) bu arada bloğun hayırlı olsun takipteyim bende beklerim sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. takipledim bile!! çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için ♥

      Sil